Hoe test je of jouw bedrijfsnaam goed en beschikbaar is?
Een bedrijfsnaam moet niet alleen goed klinken, het moet ook beschikbaar zijn. Zo test je of jouw naam goed werkt.
Hoe bedenk je een goede bedrijfsnaam?
Praktische tips om je brein aan het werk te slingeren en zelf je eigen bedrijfsnaam te bedenken.
Hoe bepaal je je doelgroep?
Als je bezig gaat met je communicatie en marketing, is het wel zo handig als je weet tegen wie je het hebt. Bepaal je doelgroep met onderzoek en persona’s.
Wat is branding en waar begin je?
Wat is branding precies? Ik leg het uit en geef een aantal tips waarmee je de eerste stappen kan zetten richting het bouwen van een merk.
Waarom je creatief werk niet aan AI moet overlaten
Er zijn ongetwijfeld genoeg situaties te bedenken waarin AI heel nuttig ingezet kan worden, maar niet voor creatief werk.
Mijn ochtendroutine als creatieve freelancer
Mijn ochtendroutine lijkt totaal niet op die van Mark Wahlberg. Gelukkig maar. Ik probeer wel een paar dingen te doen om de dag creatief en productief te beginnen.